Novice

29.05.2003

Kia Carens 2.0 CRDi EX
Delo, 24.5 2003

Pri Kii so prepričani, da kljub veliki gneči, ki že vlada v tej ponudbi, carensu ne bo treba stati na obrobju.
Posebno zanimiva se zdi tokratna testna kombinacija: carens z 2,0-litrskim dizelskim motorjem in štiristopenjskim samodejnim menjalnikom. Motor je nov izdelek s tehnologijo skupnega voda, ki pri 1991 ccm razvije največjo moč 112 KM in ima največji navor 245 Nm pri 2000 vrt./min. Če odštejem značilno dizelsko glasnost ob zagonu hladnega motorja, je njegova odlika solidna elastičnost, ki omogoča, da je carens z nekaj manj kot pol drugo tono mase dovolj lahkoten in poskočen, vsekakor bolj, kot bi mu pripisovali na prvi pogled. V paket pohval na račun motorja sodi tudi varčnost, saj je bila poraba goriva med testnimi vožnjami z 8,6 litra v povprečju ugodno nizka.

Kot rečeno, je pomemben del testnega vozila štiristopenjski samodejni menjalnik, ki je na kožo pisan prav dizelskemu motorju. Čeprav sem se sprva bal preveč grobega pretikanja, ki je neredko značilno za cenejšo »avtomatiko«, sem bil prijetno presenečen. Vgrajeni menjalnik je povsem kos nalogi in tudi »kick down«, ko s kratkim pritiskom na pedal za plin prisilimo menjalnik, da prestavi v nižjo prestavo in da na voljo več moči za hitro prehitevanje, je deloval brez odvečne grobosti. Tako je vožnja tega carensa otroško preprosta in nestresna, pa naj bo to prerivanje v mestni gneči, križarjenje po podeželskih ovinkih ali solidno drvenje pri 170 km/h na avtocesti. Dober vtis dopolnjujejo solidne zavore (spredaj kolutne, zadaj bobnaste) z ABS.

Sicer pa je dejstvo, da so carensa oblikovali od znotraj navzven. Torej so bile najpomembnejše notranje mere, ki zagotavljajo prostornost in udobje, šele v drugem planu pa je bila zunanja oblika (dolžina 4493 mm, širina 1748 mm, višina 1609 mm, medosna razdalja 2560 mm), ki je bolj ali manj klasično kombijevsko-enoprostorska, razmeroma visoka karoserijska linija, z navpičnim zadkom s petimi vrati in bolj ali manj zaobljenim prednjim delom. Tako je jasno, da vsi potniki vstopajo brez kakršnegakoli sklanjanja in pripogibanja in tudi preglednost iz vozila je na vse strani odlična. Nenazadnje je carensova karoserija nekoliko dvignjena od tal (155 mm), zato lahko brez težav zapeljete tudi čez kakšno neravnino ali na primer po ne preveč zahtevnem kolovozu.

Armaturna plošča je sodobno »asimetrična«, rahlo me je spominjala na tisto v ford focusu. Za evropske razmere je nenavadna le privolanska ročica samodejnega menjalnika, ki pa zato sprosti prostor med prednjima sedežema, kjer so dodatne odlagalne površine. Paket opreme je zgledno bogat, med drugim s samodejno klimatsko napravo, popolno elektrifikacijo, s šestimi zvočniki itd.

Preprosto in učinkovito je tudi zlaganje zadnjih dvotretjinsko deljivih sedežev, tako da se prtljažni prostor z osnovnih 752 litrov lahko poveča skoraj za enkrat; priročne so tudi odlagalne površine v njegovem dvojnem dnu.

Ob dovolj kakovostni izdelavi bo seveda tudi ugodna cena dejavnik, ki ga bo (hočeš nočeš) upošteval marsikateri kupec.
AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih