Novice

18.10.2019

Kia z novimi modeli in elektrificiranimi pogoni rekordno v Evropi

Kia v prvih devetih mesecih leta 2019 v Evropi prodala 389.151 vozil

Kia Motors je po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA)* v zadnjem četrtletju letošnjega leta v Evropi prodala 120.846 vozil, s čimer je zabeležila rekordno prodajo.

Prodaja v primerjavi z lani večja, tržni delež narastel na 3,2 %
Kiina evropska prodaja* se je do konca septembra v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 0,9 % na skupno 389.151 vozil, medtem ko se je Kiin tržni delež povečal s 3,1 % na 3,2 %.

Novi XCeed je Kiin odgovor na rastoče povpraševanje po križancih
Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, pravi: “Naš pristop predstavljanja premišljeno zasnovanih novih modelov in naprednih elektrificiranih pogonov na trgu prinaša rezultate. Ponudba Ceedovih različic se je pokazala kot zelo uspešna, zlasti ko smo kupcem predstavili novi XCeed in v začetku leta še ProCeed. Hkrati naša čedalje večja ponudba električnih in hibridnih vozil prispeva svoj delež k prodajni rasti Kie v Evropi, saj vse več kupcev ceni nizke stroške delovanja in visoko kakovost teh vozil.”

Razširjena ponudba Ceedovih različic
Tretja generacija modela Ceed, ki je kot petvratna kombilimuzina in Ceed Sportswagon na trgu že od druge polovice leta 2018, se je razširila z letos predstavljenim shooting brake ProCeedom in s pravkar lansiranim križancem XCeed. Prodaja Ceedove družine se je s skupno prodanimi 81.912 primerki v letu 2019 v primerjavi z lani povečala za kar 38,7 %. Septembra, v prvem mesecu prodaje novega XCeeda, je Kia zabeležila več kot 2.400 naročil, medtem ko se je prodaja ProCeeda povečala za skorajda desetkrat, s 1,570 vozil druge generacije v letu 2018 na 15.031 primerkov novega ProCeeda v 2019.

S štirimi karoserijskim različicami Ceeda, ki so kupcem na voljo po vsej Evropi, je znamka nedavno naznanila skorajšnji prihod priključnih hibridov XCeeda in Ceeda Sportswagon. Omenjeni okolju prijaznejši različici se bosta v začetku naslednjega leta pridružili Kiini bogati ponudbi hibridnih in električnih vozil.

22-odstotna rast prodaje hibridnih in električnih vozil
Kiina ponudba elektrificiranih modelov je bila v prvih devetih mesecih letošnjega leta deležna občutne rasti povpraševanja. Prodaja hibridnih, priključno-hibridnih in električnih vozil je z 42.676 poskočila na 51.880 vozil (+21,6 %). Ponudbo sestavljajo odhajajoči model Soul EV in njegov naslednik e-Soul, Optima Plug-in Hybrid (limuzina in karavan) ter Nirove različice.

Prodaja Nira se je povečala za kar 32 % na 44.949 vozil – predvsem zahvaljujoč prihodu izboljšanega hibridnega in priključno-hibridnega Nira ter začetku prodaje povsem novega popolnoma električnega e-Nira. Kia namerava v prihodnjih mesecih predstaviti elektrificirane pogone ostalih obstoječih in prihodnjih modelov.

Uspešnice in križanci
Tretje četrtletje je prineslo še večjo priljubljenost Kiinih uspešnih križancev. Skupno je prodaja Stonica (51.143 vozil), Sportaga (93.394), Nira (44.949) in Soula (3.776) – ter novega XCeeda, katerega prodaja se je septembra šele začela (2.473 vozil) – večja za 3 odstotke in je skupaj znašala 195.735 prodanih vozil.

Kia je rast prodaje zabeležila tudi pri modelu Picanto, ki je za Ceedom in Sportagem tretji najbolje prodajani model. Z novima različicama GT-Line in X-Line je Picanto letos našel 59.278 novih kupcev (+3,5 % v primerjavi z enakim obdobjem lani).


*Vir: ACEA, EU in države EFTA

 

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih