Novice

13.08.2019

Kijino uspešno evropsko polletje

Rast sta poganjala obogatena ponudba modela Ceed in električni modeli

Kia je v prvih 6 mesecih v Evropi skupno prodala 268.305 vozil (+1,6% kot v 2018)
Kia Motors je zabeležila najboljše polletje v Evropi v svoji zgodovini. Po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) je Kia v državah članicah EU in EFTA v prvih šestih mesecih letošnjega leta skupno prodala 268.305 vozil, kar je 1,6% več kot v enakem obdobju lani. V tem času se je povečal tudi Kijin tržni delež in sicer s 3,0% na 3,2%.

Rast poganjajo obogatena ponudba modela Ceed in električni modeli
Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, je dejal: “Novi in izboljšani modeli so nas letos popeljali v nove višave in pokazali, da naša poslovna strategija rasti, ki med drugim temelji na razvoju novih vozil, deluje. S prihajajočo razširitvijo Ceedove modelne ponudbe in številnih hibridnih, električnih in zmogljivejših modelov zdaj v veliko razredih ponujamo več izbire kot katerikoli proizvajalec. V drugi polovici leta bomo ponudili še večjo izbiro, saj na trg pride novi mestni križanec Kia XCeed  ter novi hibridni in priključno-hibridni modeli.”

Ceedov uspeh
Tretja generacija Kia Ceeda je od srede leta 2018 na voljo v 5-vratni in karavanski različici, ki so se jima v začetku letošnjega leta pridružili še shooting brake ProCeed, ter športni različici GT (Ceed in ProCeed), kar je pospešilo prodajo družine Ceed za kar 41% v primerjavi z lani.

ProCeed je s prodanimi 9.589 primerki v prvih šestih mesecih letos nedvomno dobro začel – v primerjavi z le 1.131 prodanimi primerki prejšnje generacije pro_cee’d v enakem obdobju 2018.

Družina Ceed se bo po predvidevanjih še bolje odrezala v drugi polovici leta, saj septembra na evropske ceste zapelje mestni križanec Kia XCeed, do konca leta pa bodo na voljo tudi nove hibridne različice Ceeda.

Rastoče povpraševanje po hibridnih in električnih modelih
Kia se trenutno lahko ponaša z zelo širokim naborom hibridnih in električnih vozil in ni čudno, da je letos čutiti izjemno povpraševanje strank. Prodaja modela Niro – na voljo je kot hibrid, priključni hibrid in popolnoma električno vozilo – se je povečala za 40% na 31.133 primerkov.

Skupno se je polletna prodaja Kijinih električnih vozil s 27.671 vozil povečala na 38.173 vozil (+38%), kar vključuje starega Soula EV in novega e-Soula, priključni hibrid Optima (limuzinska in karavanska različica) ter 48-voltni blagi hibrid Sportage EcoDynamics+.

Priljubljena kompaktna vozila
Za Kijino rast sta zaslužna tudi  dva najnovejša kompaktna modela – mestni malček Picanto in kompaktni križanec Stonic.

Zahvaljujoč lanskoletnemu prihodu različic GT-Line in X-Line se je Picantova letošnja prodaja povečala za 14% na skupno 42.200 vozil, kar je ta model izstrelilo na tretje mesto – za Ceedom in Sportagem (64.118 vozil).

Prodaja Stonica, Kijinega četrtega najbolje prodajanega modela je poskočila za 9% na skupno 33.852 vozil.

 

Kia. Prva za ljudi.

 

 

 

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih