Novice

08.04.2003

Korejska zabava na kolesih - Sorento 2.5 CRDi EX comfort

Kia Sorento 2.5 CRDi EX Comfort je SUV, ki je marsikateremu proizvajalcu z bolj zvenečim imenom povzročil resen glavobol. Konkurentom diha za ovratnik z ugodno ceno, zmogljivostmi in všečno podobo.
Kapital navtika, 2.4.2003
Kia Sorento je mehak terenec, ki se brez sramu na svoje južnokorejsko poreklo postavlja ob bok uveljavljenim tekmecem, in to v zadnjem času zelo obleganem prodajnem segmentu. Tako na hitro, ko se ozremo za sorentom, precej spominja na Mercedes ML. Sam sem takoj pomislil na Lexus RX300.
Sorento ima svoje, sveže linije. Ravno prav je zaobljen in v enaki meri dovolj oglat, da je na izgled robusten. Masivnost poudarijo temno sivi obarvani odbijači, skupaj z obrobami blatnikov in pragi. Njegove dimenzije, v dolžino meri dobrih 4,5 metra, v širino čez 180 cm in v višino 173 cm, ga uvrščajo v srednje velike terence ali SUV-e. Kar se tiče notranjosti, je takoj zaznati, da je avtomobil kultiviran, limuzinski in da je namenjen vsakdanji rabi. Nad prostornostjo spredaj in tudi na zadnji klopi se ne bi smeli pritoževati niti tisti, ki merijo okrog dva metra. Položaj za volanom je dovolj visok, da je preglednost dobra v vse smeri. Nižje raslim bo v pomoč električno nastavljiv voznikov sedež po višini. Všečna armaturna plošča s sredinsko konzolo ima vse, kar potrebuje zahteven kupec. Celotna elektrifikacija, od ogledal, oken, avtomatske klimatske naprave do multimetra. Funkcije multimetra so azimutni kompas, relativni višinomer, barometer in termometer. Plastika v notranjosti je kvalitetna, imitacija lesa pa daje nekaj žlahtnosti. Pohvaliti moramo, da je veliko prostora za odlaganje drobnarij. Prtljažni prostor je eden večjih med konkurenti. Iz 900 litrov osnove ga je mogoče s podiranjem zadnjega reda sedežev povečati na zavidljivih 1960 litrov. Priročno je tudi odpiranje zadnjega stekla na vratih prtljažnika.

Pod motornim pokrovom se nahaja 2,5-litrski štirivaljni turbodizel s 140 KM in petstopenjskim ročnim menjalnikom. Po kratkem pregretju ob vžigu se avtomobil značilno dizelsko strese, vendar se hitro umiri. V kabini glasnosti zaradi dobre zvočne izolacije ni zaznati motečega drdranja motorja. Agregat svoje delo opravlja dobro, saj dve toni težko vozilo na hitrejših cestah požene do 170 km/h. Poraba na testu je znašala 10,8 litra. Dober podatek, če pomislimo na vse dejavnike, ki dvigujejo potrošnjo. Zavorni sistem je podkrepljen s protiblokirnim sistemom, dodan je tudi sistem za večjo stabilnost vozila ESP.
Vodljivost in stik s podlago sta dobra. Kia sorento ima pogon speljan na zadnja kolesa. Viskozna sklopka se samodejno po potrebi preklopi tudi na prednji par koles in tako nanj prenese do 50 odstotkov navora. Za boljše terenske zmogljivosti ima stikalo za vklop reduktorja, ampak najboljše se vseeno počuti na asfaltu in slabših cestah.

Seveda pa moramo poudariti, da je zmogljiv pri vleki prikolice, saj zmore povleči motorni čoln na prikolici z naletno zavoro do 2800 kg skupne teže.

Navtični zaključek

Tisti, ki vas moti južnokorejsko poreklo, ga odmislite, pomislite pa na ugodno ceno, kvalitetno izdelavo, vozne zmogljivosti, lično oblikovano karoserijo in še na marsikaj. Priznajte si, da ni vse v imenu. Samo zveneče ime vam ne bo nudilo toliko kot vam lahko nudi sorento. Tega pa se konkurenti vse bolj zavedajo in bojijo. Brez zadržkov si ga privoščite, dobro se bo počutil tudi na parkirnem prostoru marine.
AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih