Novice

07.04.2003

Test: Kia Sorento CRDi EX comfort A/T

Sorento je avtomobil, ki v svojem segmentu predstavlja eno optimalnih alternativ: je velik, s sodobno tehnologijo, zanimivo obliko in seveda sprejemljivo ceno. Naš sorento, ki je bil opremljen s turbodizelskim motorjem in samodejnim menjalnikom, je verjetno prav tisto, kar išče večina kupcev v tem segmentu.
Dnevnik, 5.april 2003
A začnimo pri obliki: ta je vsekakor dovolj sodobna in zanimiva, v nekaterih detajlih se spogleduje s precej dražjo konkurenco, kar daje temu terencu poseben pečat.
Zunanje (zajetne) dimenzije še poudarjajo avtomobilov značaj, v notranjosti pa se potniki ne bodo razočarani.

Zanimivo je, da so v notranjosti poskrbeli za veliko odlagalnih prostorov, sicer pa je vse skupaj zasnovano zelo konvencionalno in brez kakšnih nepotrebnih eksperimentov, torej se potniki lahko hitro privadijo na to »klasiko«.
Merilniki, ki so pregledno postavljeni, so iz »japonske« šole, pa tudi sicer je v terencu čutiti vzhodnjaški pridih. A to ni nič slabega, prej nasprotno: pravi čar tega avtomobila se skriva tako v terenskih zmogljivostih kot seveda prostornosti in udobju za sprejemljivo ceno. Pohvaliti gre samodejni menjalnik (preskusili smo tudi različico z ročnim, več o tem v posebnem okvirju), ki je sicer prava klasika, a zato prav nič manj uporabna. Štiri prestave, prestavljanje brez sunkov in predvsem lenarjenje z levo nogo so prednosti, ki se jih lahko vsak voznik navadi v trenutku.

Motor je tudi ena od boljših Sorentovih strani: 140 konjev iz 2,5 litra delovne prostornine skrbi za zelo solidno motoriziranost, zvočno in vibracijsko so ga zelo dobro izolirali in si zato prisluži zelo dobro oceno.
Za plezalne sposobnosti ima terenec dodan štirikolesni samodejni vklop (večina moči gre ob normalni vožnji na zadnji kolesi), voznik pa lahko z vrtljivim gumbom preklopi na stalni štirikolesni pogon in vklopi še reduktor. Torej tudi vožnja po brezpotjih ne bi smela biti noben problem. Kot ni težav z zaviranjem. Štirje zavorni koluti namreč učinkovito ustavljajo sorenta, kar pri avtomobilih takega kova ni vedno pravilo. Na avtocesti smo nekajkrat morali močno zavirati, pa sorento ni kazal nobenih znakov, da bi rad postal neubogljiv. Prej nasprotno.

Kia je s tem modelom postavila na kolesa zelo zanimivo alternativo drugim »mehkim« pa tudi »trdim« terencem, poleg solidne izdelave, zanimivega dizajna je velik adut seveda tudi cena. Za 6,8 milijona tolarjev dobite namreč velik kos terenca. Sorento torej terensko teorijo postavlja na glavo.
AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih