Novice

15.07.2019

Vsestranska Kia z evropskim bliščem še boljša tekmica
avto.finance.si, 07.07.2019

Kia z oblikovno in tehnično prenovo sportagea postavlja dobra merila med športnimi terenci ter se drži pravila, da zmagovite formule ne gre spreminjati.

Sportage pri nas velja za enega najbolj priljubljenih srednje velikih športnih terencev, ki je lani povečal tržni delež.

Tu je sedaj še drobna oblikovna prenova in pomembnejša tehnična posodobitev.

Spremembe ob prenovi so sicer bolj malenkostne, nekateri jih morda niti ne boste opazili. Spredaj so novi meglenki povezali z okrasno letvijo iz kroma, mreža pa je dobila bolj dinamičen vzorec. Na zadku je spodnji sklop žarometov, na katerem sta luč za vzvratno vožnjo in zadnja meglenka oblikovana bolj pokončno, tudi tukaj ju čez celotno širino povezuje kromirana letev.

Testni sportage v opremi EX Fresh je atraktiven ter postaven športni terenec. Jasno pa je, da dražji paket opreme kot boste izbrali, bolj na pogled privlačen bo vaš sportage.


 

Gumbi zadovoljstva

V kabini je nov velik usnjen volan z lepšimi stikali ter plošča z merilniki. Na seznamu serijske opreme je 7-palčni zaslon na dotik, kot ga vidite na sliki, za doplačilo pa meri 8 palcev. Multimedijski sistem deluje dobro. Je eden najbolj odzivnih, meniji pa so enostavni in pregledni. Sistem je dovolj hiter, da lahko cilj navigacije vtipkate kar z obema rokama, seveda če ne vozite. Zemljevid pri vožnji v mestnih središčih prikazuje tudi 3D-stavbe. Armaturna plošča več ni med najbolj atraktivnimi, še posebej če jo primerjamo s tisto v peugeotu 3008. Po drugi strani pa je polna mehaničnih gumbov, ki jih je prav prijetno zavrteti ali pritisniti po neštetih zaslonih na dotik.

Prostornost kabine je nadpovprečna. Na voznikovem sedežu se lahko sedi zelo nizko, dovolj prostora je tako tudi za visoke voznike. Isto velja za zadnjo sedežno vrsto, na kateri je mogoče nastaviti naklon naslonjal in je v testnem sporteagu dodatno grela zadnjice. Tega še vedno ne omogočajo niti nekatere dvakrat dražje poslovne limuzine.


Velikost prtljažnika, ki je po velikosti nekje v povprečju razreda, je odvisna od izbire motorja. Zaradi posode s sečnino, ki je potrebna za delovanje sistema nadzora emisij SCR, je prostornina manjša kot v bencinskem sportageu in sprejme od 467 do 480 litrov. Velikost lahko sicer prilagajate z naklonom naslonjal zadnjih sedežev. Dodatna prostornina je v predalih v dvojnem dnu, kjer je prostor tudi za prtljažni rolo.


Pod motornim pokrovom brez drame

Največja sprememba je pod motornim pokrovom, kjer je stari 1,7-litrski motor zamenjal 1,6-litrski, ki smo ga spoznali že v kii ceed. Pri uvozniku pričakujejo, da bo ta med Slovenci najbolj priljubljen. Na prodaj je v dveh jakostnih različicah. Preizkusili smo vstopno, šibkejšo različico s 85 kilovati (115 konjskimi močmi) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Motor smo spoznali že v kii ceed. Tudi tukaj se je izkazal za umirjenega in tihega, v šibkejši različici zadovolji vse potrebe, v resnici pa se ne zdi nič manj zmogljiv kot 100-kilovatni.

Motor zadostno količino navora razvije pri nizkih vrtljajih, prestavna razmerja pa so postavljena tako, da boste zelo hitro posegali po višjih prestavah. Pretikanje je natančno, šesta prestava je namenjena višjim hitrostim in varčevanju goriva, za kaj več navora pri prehitevanjih pa je treba prestaviti nižje. Če potrebujete štirikolesni pogon ali samodejni menjalnik, ga boste dobili v kombinaciji z močnejšo različico s 100 kilovati. Blagi hibrid, ki je trenutno na voljo le v 2-litrskem dizlu, bo kasneje okrepil še manjšega. Brez blagega hibrida smo s polnim rezervoarjem na testu prevozili 850 kilometrov, kar pomeni približno dobrih sedem litrov porabe. Številka se ni ujemala z meritvami potovalnega računalnika, ki je kazal 6,2 litra.

Suvereno med ovinke

Vzmetenje je srednje mehko. V zavojih je dovolj čvrsto, da ni prevelikega nagibanja karoserije ter dovolj mehko za daljša avtocestna potovanja. Zaradi večjih platišč je vožnja po slabših cestah na zadnjih sedežih bolj poskakujoča. Za spuščanje po strmih poteh je opremljen še z asistenco za nadzorovani spust, ki samodejno hitrost vzdržuje pod 15 kilometri na uro.

Če želite soseda ukaniti

V drugem najvišjem paketu opreme EX Fresh je sportage dobro založen s pripomočki, pogrešali pa smo radarski tempomat ter sistem za opozarjanje na vozila v mrtvih kotih. Tu so še 19-palčna platišča, ki poskrbijo, da je avto sportage prijeten na oko, a povzroča glavobol, ko je treba zamenjati pnevmatike. Smiselno bo kupiti še komplet manjših platišč za zimske pnevmatike. Komplet zimskih 19-palčnih nizkopresečnih pnevmatik vas bo sicer stal vsaj 600 evrov. Če želite soseda ukaniti, da ste kupili cayenna, bo najprimernejša oprema GT-line, ki ima ob atraktivnejših meglenkah zunaj še LED-luči v stilu ledenih kock ter dve izpušni cevi.

Kia z oblikovno in tehnično prenovo sportagea postavlja dobra merila med športnimi terenci ter se drži pravila, da zmagovite formule ne gre spreminjati. Za tako opremljeno kio, ki je ob opremi LX Edition med kupci najbolj priljubljena, boste odšteli 29.590 evrov. Tu pa so še popusti, s katerimi lahko ceno znižate z gotovinskim plačilom (1.200 evrov) ali financiranjem (do 5.100 evrov).

Preizkusite Kia Sportage.


Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite TUKAJ!

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih