Novice

29.05.2019

Kia in UEFA mladim beguncem podarjata nogometne čevlje

Kia Motors in Uefina fundacija za otroke sta na turneji po evropskih mestih zbirala rabljene nogometne čevlje za begunski center v Jordaniji

Nekdanji svetovno znani nogometaš Deco se je nedavno sestal s predstavniki jordanskega begunskega centra Za’atari ter jim na olimpijskem stadionu v azerbajdžanskem Bakuju svečano izročil na stotine nogometnih čevljev. Dejanje je bilo zadnji korak človekoljubne akcije, ki sta jo skupaj izpeljali korporacija Kia Motors in evropska nogometna zveza UEFA s svojo fundacijo za otroke, da bi begunskim otrokom olajšali igranje nogometa, ter jih navdihnili, da uresničijo svoje sanje.

Okrog 700 zbranih parov nogometnih čevljev, ki se jim bo v kratkem pridružilo še kar nekaj, bodo v prihodnjih tednih izročili sirskim otrokom v begunskem centru Za’atari.

Med trajanjem izločilnih bojev letošnje lige Europa so predstavniki Kie in Uefine fundacije obiskali številna mesta po Evropi ter spodbujali nogometne navijače, da podarijo svoje odvečne nogometne čevlje in trenirke. Pri Kiinih zastopnikih in na turneji si je več kot 145.000 navijačev od blizu ogledalo pokal lige UEFA Europa League Trophy, ki je bil med drugim na ogled po šolah, klubih in mestnih središčih Ženeve, Seville, Berlina, Londona, Milana, Moskve in Pariza.
 
“Vsakdo, ki je kdajkoli igral nogomet, se ne glede na raven igranja spomni svojega prvega para nogometnih čevljev. Navijači širom Evrope s podarjanjem čevljev ljudem niso samo omogočili, da igrajo nogomet pod boljšimi pogoji, temveč so ustvarili tudi trajen spomin na ta dogodek,” pravi Deco, ki je nogomet igral pri klubskih velikanih, kot so Porto, Barcelona in Chelsea. “Srečanje s predstavniki Za’atarija, ki so me seznanili z izzivi, s katerimi se soočajo tamkajšnji mladi igralci, je bilo ganljivo. Zelo pozitivno je, da Kia in Uefina fundacija za otroke omogočata navijačem, da podprejo begunce.”

Med kampanjo so se navijači družili z ambasadorji turneje – nekdanjimi vrhunskimi nogometaši, kot so Lothar Matthäus, Andrés Palop, David Seaman, Eiður Guðjohnsen, Andrej Aršavin, Youri Djorkaeff in Filippo Inzaghi.

“Uefina fundacija za otroke je pomagala pri zagotavljanju nogometnih igrišč za begunce v Jordaniji, ki pa doslej niso imeli nogometnih čevljev. Zahvaljujoč radodarnosti nogometnih navijačev po vsej Evropi bodo lahko zdaj mladi igrali pod precej izboljšanimi pogoji skozi celo leto,” je dejal Guillaume Sabran, vodja sponzorstev in licenciranj pri Uefi. “V imenu UEFA se želim zahvaliti vsakomur, ki je podprl kampanjo, družbi Kia pa za ustvarjanje platforme za navijače, ki so omogočili izboljšanje razmer za tiste, ki živijo v težkih pogojih, a z nami delijo enako strast do čudovite igre.”
 
Yong-Won Cho, podpredsednik in vodja marketinga pri Kia Motors, je dejal: “Bilo nam je v čast, da smo navijačem po vsej Evropi omogočili, da podarijo svoje nogometne čevlje. Kampanja je zgovoren prikaz moči, ki jo ima nogomet. Zelo navdihujoče je videti na stotine navijačev na naši turneji, kako izboljšujejo življenja tistih, ki imajo manj sreče v življenju. V imenu Kia Motors se želim zahvaliti prav vsakemu.”

Finalno srečanje Evropske lige med londonskima velikanoma Chelsea in Arsenal bo nocoj na olimpijskem stadionu  v azerbajdžanski prestolnici Baku. Kot uradni avtomobilski partner Evropske lige UEFA je Kia Motors organizatorju predala v uporabo 90 vozil.

 

Kia. Prva za ljudi.


***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

 

 

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih