AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

Novice

07.06.2019

Kia razvija sistem nadzora zmogljivosti električnih vozil

Senzorji med vožnjo ocenjujejo bruto maso lahkih dostavnih električnih vozil in nato s takojšnjimi spremembami navora izboljšujejo stroškovno učinkovitost vozila
 

Hyundai Motor Group (HMG), katere del je tudi Kia, je predstavila sistem, ki ocenjuje bruto maso vozila lahkih dostavnih električnih vozil in v skladu s tem optimizira zmogljivosti. Gre za prvi tovrstni sistem v avtomobilski industriji, ki uporablja senzorje pospeška za optimiziranje nastavitev vozila glede na oceno bruto mase vozila. Kia razmišlja o uporabi te tehnologije pri novih lahkih dostavnih električnih vozilih.

Natančnejša ocena preostalega dosega in prilagajanje navora glede na bruto maso vozila
Izračunavanje največje dovoljene mase vozila med vožnjo pomeni, da se lahko navor električnega vozila prilagaja z namenom doseganja čimvečje prevožene razdalje – maksimalnega izkoristka ocenjenega preostalega dosega. To zmanjša morebitno zdrsavanje koles in posledično zmanjšanje trenja, ko vozilo prevaža manj tovora, s čimer se poveča komercialna učinkovitost. Nova tehnologija omogoča tudi prilagajanje navora glede na topografijo – glede na bruto maso vozila prilagodi količino navora, potrebno za vožnjo navkreber, kar podjetnikom omogoča zmanjšanje stroškov, povezanih z vozilom.

“V skupini razvijamo to tehnologijo, ker se zavedamo potrebe po drugačnem pristopu, ko gre za komercialno rabo električnih vozil,” je dejal Chae Mo Yang, vodja skupininega oddelka za razvoj okolju prijaznejših tehnologij. “Pripravljamo se na prihodnost, v kateri bomo lahko ponudili dostavna električna vozila, ki bodo optimalno delovala v kakršnihkoli pogojih na cesti in ne glede na težo tovora, ki jo prevažajo. In ne samo to – ta vozila bodo imela tudi zelo nizke obratovalne stroške.”

Cenovna konkurenčnost prihodnjih lahkih dostavnih električnih vozil je ključ do uspeha za lastnike majhnih podjetij. Upoštevajoč to skupina razvija tehnologijo merjenja bruto mase vozila z uporabo senzorjev pospeška namesto s senzorji teže; to pomeni, da se tovrstna tehnologija lahko uporablja tudi pri vozilih, ki niso opremljena z dragim zračnim vzmetenjem.

Ocena največje dovoljene teže z uporabo senzorjev pospeška se izračunava s pomočjo drugega Newtonovega zakona ali zakona dinamike o zvezi med silo, maso in pospeškom. Na kratko: manjša ko je masa in večja ko je delujoča sila, ki deluje na to, večji je pospešek vozila. Ko torej premikamo predmet pri konstantni hitrosti, se masa predmeta lahko izračuna glede na pospešek.

Ko se bruto masa  vozila izračuna med samim postopkom, vozilo ocenjuje vozno razdaljo in prilagaja svoj največji navor. To pomeni, da ocena možnega dosega vozila temelji na natančnih meritvah trenutne teže in hitrosti vozila, kar je potrebno upoštevati pri stroških in praktični učinkovitosti v komercialni rabi.

Ko na primer vozilo prevaža težak tovor, samodejno obvesti voznika o oceni voznega dosega, da zagotovi zadostno napolnjenost baterije in lahko zanesljivo prispe do cilja.

Skupina Hyundai-Kia vlaga veliko truda v razvoj okolju prijaznejših dostavnih vozil, ki zmanjšujejo izpuste. Lani je skupina podpisala sporazum o nameri s švicarskim podjetjem H2 Energy – sporazum govori o ustanovitvi skupnega podjetja, ki bo v naslednjih petih letih na trg pripeljalo tisoč težkih tovornih električnih vozil s pogonom na gorivne celice.

Prva v razvoju.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

 

 

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih