Novice

13.09.2019

Kia okrepljena z zvenečim oblikovalskim imenom

Karim Habib bo bdel nad oblikovanjem novih modelov Kia in usmerjal bodoče oblikovanje

Korporacija Kia Motors je za podpredsednika in vodjo Kiinega oblikovalskega središča imenovala Karima Habiba, njegovo imenovanje pa bo Kii omogočilo nadaljevanje nadgradnje oblikovanja znamke in njenih modelov. Habibovo delo, ki se začne oktobra, bo potekalo na Kiinem oblikovalskem sedežu v južnokorejskem Namyangu.

Karim Habib bo bdel nad oblikovanjem novih modelov Kia in usmerjal bodoče oblikovanje
Habib, ki bo odgovoren za oblikovanje vozil Kia, bo bdel nad oddelki, ki oblikujejo zunanjost, notranjosti, barve in materiale, ter pomagal pri določanju prihodnje oblikovalske strategije in usmeritve zmanke Kia, pri tem pa poročal Lucu Donckerwolkeju, izvršnemu podpredsedniku in vodji oblikovanja pri koncernu Hyundai Motor Group.

Habib prinaša s seboj več kot 20 let izkušenj pri oblikovanju premijskih znamk
Priznani oblikovalec, znan zaradi izjemne sposobnosti, da pri svojem oblikovanju odseva identiteto znamke, s seboj prinaša več kot 20 let izkušenj oblikovanja premijskih znamk. Nazadnje je delal kot izvršni direktor oblikovanja pri znamki Infiniti, kjer je bil zadolžen za oblikovanje konceptnih vozil. Pred tem je delal pri BMW Group in Daimler Group. Habib, ki je rojen v Libanonu, je študiral strojništvo na kanadski univerzi McGill, nato pa svoje znanje o oblikovanju prevoznih sredstev nadgrajeval na Art Center College of Design v Kaliforniji. Tekoče govori angleško, francosko, nemško in italijansko.

Cilj je nadaljevanje Kiinega uspešnega oblikovanja
“Kia je rastoča, ambiciozna znamka, ki je na odločni poti inovacij na področju elektrifikacije in mobilnosti,” je dejal Habib. “Zelo sem vesel, da bom del te preobrazbe, ki bo okrepila znamko Kia v avtomobilski industriji prihodnosti, ki obljublja veliko izzivov in priložnosti. Komaj čakam, da bom delal skupaj z Donckerwolkejem, katerega delo že dolgo občudujem, ter s Kiinim oblikovalskim oddelkom, ki je zasnoval nekaj izjemnih stvaritev.”

“Habib bo s svojimi globalnimi izkušnjami velika pridobitev za znamko Kia,” je rekel Donckerwolke. “Zelo cenimo Karimov talent in znanje. Kii se bo priključil v ključnem trenutku, ko znamko usmerjamo v prihodnost mobilnosti. Karim bo še okrepil mladostniški in motivirani oblikovalski oddelek, ki je prejel številne mednarodne oblikovalske nagrade.”

Kiino oblikovalsko središče, ki je rojstni kraj Kiinih globalnih modelov, skrbi za vse vidike oblikovanja vozil – od zasnove in modeliranja do sloga in razvoja barv in materialov. Središče, ki se nahaja v Namyangu (J. Koreja), deluje kot del znamkine globalne oblikovalske mreže, ki ima regionalna oblikovalska središča v ZDA in Evropi.

Poudarki iz kariere Karima Habiba:
2017 ~ 2019: izvršni direktor za dizajn – INFINITI, Nissan Motor Company
2012 ~ 2017: vodja oblikovanja – BMW Automobiles, BMW Group
2011 ~ 2012: vodja oblikovanja zunanjosti – BMW Automobiles, BMW Group
2009 ~ 2011: višji menedžer za napredno oblikovanje – Daimler
2007 ~ 2009: glavni oblikovalec naprednega oblikovanja – BMW Group
2004 ~ 2007: višji oblikovalec (oblikovanje zunanjosti) – BMW Group
2002 ~ 2003: oblikovalec zunanjosti/notranjosti – napredno oblikovanje – BMW Group
1998 ~ 2001: produktni oblikovalec zunanjosti/notranjosti, BMW Group

 

Kia. Prva za ljudi.


***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

 

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil

AVTOHIŠA MTP d.o.o., prodaja vozil


Ulica 15. maja 10b , 6000 Koper

Salon

T: 059-150-600
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:09:00 - 12:00

Servis

T: 05-630-96-00
Pon - Pet:08:00 - 16:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih